Bli kvitt kvisene. Epleeddik! :D

 

 -Sliter du med acne / uren hud / kviser / sorte prikker?

-Da må du først og fremst se denne videoen.Jeg har sett mange videoer på youtube, og det er forbausende mange som rapporterer de samme funnene.

Se videoen ved å trykke på bildet:

-Det hun forteller i denne videoen er at hun har slitt med uren hud/acne i en ti års tid og at hun hadde prøvd alt fra å forandre kostholdet til all verdens av kremer og medisiner.

-Hun hadde snublet over en video på youtube hvor en dame snakket om lav magesyre og hvordan det kunne føre til acne.

-Symptomene var som følger: håravfall, tynne, porøse negler, luft i magen (illeluktende og ukontrollerbar), og ufordøyd mat i avføring.

-Denne jenta hadde ikke håravfall, men resten av symptomene, så hun tenkte at det ikke skadet å prøve kuren for dette som var: Eple cider eddik (Eple eddik).

-Resultatene var mirakuløse. Hun er nå fri for acne etter å ha prøvd alt mellom himmel og jord, og brukt summer hun ikke engang orker å tenke på, på forskjellige produkter.

-Frem til den dagen hun begynte med eple eddik, hadde hun våknet opp med en ny kvise hver dag så lenge hun kunne huske. Dagen etter hun begynte å drikke dette hadde hun ikke noen ny kvise når hun stod opp på morgenen. Avføringen hennes var mye bedre og luften i magen var borte. Hun merket forskjell allerede dagen etter hun begynte å drikke eple cider eddik.

-Sakte men sikkert ble acne problemet borte og hun har nå ikke kviser. Alt annet har også normalisert seg.

Hva gjør hun?

1: Hun bruker eple eddiken som ansiktsvann

( Hun forteller at mange sier du bør blande ut eple eddiken hvis du bruker den som ansiktsvann, men at hun ikke gjør det da hun har en del arr som hun skal prøve å bli kvitt. Eple eddiken skal visstnok hjelpe på disse også )

-For oppskift på eple eddik blandet ut med grønn te som ansiktvann, trykk HER

2: Hver morgen drikker hun en flaske med:


-vann

-1-2 ts Eple cider eddik (Eple eddik)

(Amerikanske teskjeer er litt større enn norske, så jeg hadde hatt to små spiseskjeer i stedet)

-Hun har også chia seeds i vannet, men det er av andre helsemessige årsaker.

-Hvis dere lurer på hva Chia-seeds som hun har i vannet sammen med eple eddiken er, kan dere lese mer om dem ved å trykke her . Dere får kjøpt det i helsekostbutikken elller på nett. For eksempel her. Men vær obs på at hvis du er allergisk mot peanøtter for eks, kan du reagrer på chia-frø, og spiser du for mye av dem, kan du reagere på dem i selv selv. Alt med måte 😉

-Eple eddiken smaker stramt, men som hun sier: Hvis det virker så er det jammen verdt det. Hvis det er noen trøst, forteller hun at  hun ikke synes det smaker så stramt lenger nå som hun har blitt vant til det. Man kan jo ha litt lønnesirup, honning eller Stevia oppi kanskje for å mildne smaken? 😉

-Viktig!

-Hun forteller at noen tar eple eddiken i shot form. Altså styrter den rett ned uten å blande den ut.

-Dette anbefaler hun ikke da den kan skade emaljen på tennene, og det kan være skadelig for slimhinnen i spiserøret.

Viktig-viktig! 😀

-Eple cider eddiken du kjøper i matvarebutikken er klar/ren i fargen. Det er ikke den du skal ha.

-Kjøp eple cider eddiken, eller eple eddik som den jeg kjøper heter,  i helsekostbutikken. Den har noe som på engelsk kalles «the mother» i seg. Det ser ut som ett slags «bunnslam». Du må rise flasken før du bruker av den forresten. Her er den jeg kjøper:

 

    

( Helse i hver dråpe )

Du kan trykke HER for enda en video om fordelene til eple eddik 🙂

-Eple eddik har mange helsemessige fordeler.

Her er noen av de mest kjente lidelsene eple eddik kan hjelpe for:

-Acne, uren hud

-Sure oppstøt

-Gikt

-Fotsopp

-Candida (sopp)

-Kolestrol

-Hoste og forkjølelse

-Flass

-Diabetes

-Eksem

-Vekt tap/slanking

-Hetetokter og andre plager i overgangsalderen.

( Se mitt inlegg HER )

-For dyr.

( Det kan kurere kløe og tørrhet i ørene og det kan forhindre lopper og flått hos hunder )

 

_________________

Trykk HER for en oppskrift på en fantastisk ansiks-maske hvor eple eddik er en av ingrediensene.


Helt til slutt:

-Gi gjerne tilbakemeldinger om dere har erfaring med eple eddik for acne eller andre lidelser 🙂

______________

2 thoughts on “Bli kvitt kvisene. Epleeddik! :D

  1. jeg har akne for nesten 4år ,jeg har brukt masse produkter og bruker nå også men dee hjelper ikke .jeg er så trist …er du sikker at eple eddik kan hjelpe meg 100%?

    • Jeg kan jo ikke garantere det, men veldig mange sier det virker. Jeg har aldri vært plaget av kviser, men jeg har alltid hatt store porer. Etter jeg begynte å bruke eple-eddik har jeg ikke det. Folk kommenterer huden min og spør hva jeg har gjort. Jeg hadde i alle fall prøvd hadde jeg vært deg. Men husk at du må bruke det i etthalvt års tid i alle fall. Dette er ikke en kvikk-fix. Onsker du noe som virker raskere vet jeg om en krem min eks pleide å kjøpe som mange sverger til. Den får du kjøpt på apoteket. Den heter Basiron. Er du veldig plaget hadde jeg prøvd denne. lykke til og gi gjerne tilbakemelding om du blir bedre. Jeg legger ved linken til basiron her 🙂
      http://www.basiron.com/no/?gclid=CP2myZ62pcECFeLTcgodLRgA7g

Legg igjen en kommentar

