Hårkuren du ikke trodde eksisterte! :D

Impulsive Jenters Redingsbøye:

aveda2

-Jeg har vanskelig for å bestemme om jeg skal være blondine eller brunette,

så håret mitt har fått kjørt seg kan du si…

-Etter å først ha bleket håret, for så å farge det mørkt dagen etterpå for en’te gang, så det ikke bra ut.

-Jeg hadde i tillegg vært uten Aveda’en min ett par måneder som heller ikke hjalp. Jeg satt meg ned for å bestille dem på nett.

-Da så jeg de hadde en hårkur som hadde fått helt sinnsykt med positive kommentarer.

-Jeg tenkte; Hvorfor ikke? Så jeg tok den med.

-Og dere gjettet riktig:

-Helt utrolige resultater. Effekten av denne mååååå bare oppleves.

-Aveda Damage Remedy

-Er bare en ting å si:

-Løp & Kjøp! 😀

-Ja eller, på nett og bestill med dere! 🙂 -Ikke like mye swong over den setningen i grunn. Meen, jeg har ikke funnet den i noen butikker eller frisørsalonger her i alle fall, så da er det jo bare nettet som gjenstår 🙂

-Og jeg sverger på Ole, Dole og Doffen:

Jeg er IKKE sponset av disse merkene.

P.S :

-Helt til slutt vil jeg nevne at de fleste sier i dag at du ikke skal klippe håret jevnlig

hvis du skal spare det langt.

-Nå får jeg vel sikkert en hel haug med frisører etter meg, men jeg gjentar bare det en hel haug folk sier på youtube. Man skal klippe det, men vente til man har spart det ut visstnok 🙂

Legg igjen en kommentar

