Hotflashes-be-gone! :D

 

-Først og fremst vil jeg si at jeg ikke selv har hetetokter, da jeg ikke har kommet i overgangsalderen riktig enda. Jeg kan derfor ikke garantere at dette virker.

-Men hun som fortalte meg om dette,sverget på Ole, Dole og Doffen at det virket på henne.

Rådet er riktig så enkelt:

-2 ss eple cider eddik i varmt vann hver morgen.

og

-2 ss eple cider eddik i varmt vann hver kveld.

-Noen har merket forbedring etter bare en til to dager, men vanligvis tar det en uke før eple cider eddiken har full effekt.

( i følge en veldig hyggelig dame på youtube 🙂

NB, OBS-OBS, VIKTIG, osv ;D

Ikke bruk eple cider eddiken du får kjøpt i matbutikken. Du må bruke den du får kjøpt i helsekostbutikken som har noe som på engelsk heter «the mother». Jeg er ikke sikker på hva det kalles på norsk, men de som jobber i helsekostbutikken vet hva du skal ha. Den du skal ha er ikke klar i fargen, og den har bunnslam. Dette bunnslammet er «the mother» Det er også viktig å riste flasken før du drikker av den. Her er den jeg pleier å kjøpe:

– Eple cider eddiken er litt stram på smak. Litt honning, lønnesirup eller stevia kan man jo ha oppi hvis man ikke er tøff nok til å ta den bar! Hihi ;D

________

Legg igjen en kommentar

