Litt av hvert, men ikke alt, om meg og mitt :)

-Jeg skulle bare skrive litt i «Beskriv hvem du er» delen på profilen min her i kveld.

-Før jeg visste ordet av det hadde jeg jeg skrevet DEN avhandlingen, så jeg klipte det ut og serverer det heller her.

-Må ha noen bilder her også tror jeg,

ellers gidder man da vitterligen aldri lese dette. Hihihi 😉

-Ok, here we go:

-Først og fremst har vel de som har lest noe av det jeg knastret ned til nå,

forstått for lenge siden at jeg er en smule språkforvirret,

og har en tendens til å finne på egne ord etterhvert som jeg trenger dem.

-Jeg skylder litt på engelsk frøkenen min, som lærte meg at å tenke på det spåket du skal lære deg, er kjempenyttig når du studerer ett nytt språk.

-Noe det faktisk er må jeg få nevne. Jeg har alltid hatt toppkarakterer i muntlig.

-Jeg tenker til dags dato mye på engelsk, så ofte skriver jeg;

-the first thing that comes to mind.

-I stedet for å lete febrilsk, etter gode norske oversettelser på ord og utrykk,

bruker jeg dem bare slik de er.

-Det hjelper ikke at min beste venninne er amerikansk.

og at jeg snakker på timesvis med henne en gang i uken.

-Takk gud for Skype, ellers kunne hun ha blitt dyr i drift. Hihi 🙂

-Det at jeg finner opp nye ord kan sikkert noen se på som latskap, jeg kaller det kreativitet! ;P

-Det er som moren til April pleier å si;

-It´s all about the spinn! 😀

-Altså, det kommer an på hvordan du velger å se på det,

og jeg for min del er uhelbredelig optimist 🙂


( Fra en av turene til San Francisco for å besøke April. Språkforvirrings-booster Delux )

___________

-En ting er opplest, vedtatt og innrømmet:

-Jeg er ett surrehode.

Jeg må ha fast plass til bilnøklene, bankbrikken, eller trykker´n som den har blitt hetende, bankkortet, brillene osv, osv.

-På ringeklokka her står det følgende:

-Velkommen til Hvorvardetjegladens 😀


( Her sitter jeg på stranda i Santa Cruz og lurer sikkert på om jeg husket å slå av ovnen hjemme )

-Og JA.

-Jeg kan aBSOlutt le av meg selv 🙂

-Jeg liker å se på meg selv som en kreativ, impulsiv, nysgjerrig, kunnskapshungrig, pliktoppfyllende, utolmodig ( haaaater kø over aLt på jord ), tempramentsfull, til tider alvorlig og voksen, til tider barnslig og leken, sjel som er lite opptatt av hva man sKAl være og heller bare er.

( Sånn som her. Her er jeg bare en klovn med kjempekniv )

( jadajada var en dårlig plastleke versjon av en kniv, men i definisjonsklassen kniv vil jeg nå påstå) som skremmer vettet av barna på danskebåten på Halloween. Dægen å de sprang a gitt )

-Jeg har aldri fulgt noe påtatt mønster.

-Jeg har i grunn bare gått dit stien har ført meg. Surret litt hit og surret litt dit, men med kurs fremover.

-Ett mål har jeg hatt og har jeg fremdeles, men aksepterer og tillater at stien slynger seg og ikke alltid går rett frem.

-Noen ganger frivillig, og noen ganger ufrivillig 🙂

 ( The future is so bright, I´ve gotta wear shades. Lol. Noen som husker den? Hihi )

-Av fysisk fostring jogger jeg en times tid tre-ish ganger i uka,

og tar en liten runde youga etter løpeturen.

-På sommeren går jeg så mye i fjellet om jeg får til. Jeg elsker fjellturer. Prøver å holde meg i form. -Jeg var sykemeldt i ett og ett halvt år pga ryggsmerter for noen år siden, og vil ikke tilbake inn det smerte-h%&/#» der. Så prøver å være flink, men i perioder får jeg treningsvegring og setter skoene på hylla. Meeeen så kommer ryggondte smygende tilbake så da er det bare å sparke seg igang igjen 🙂

( Joda, jeg har tidligere nevnt hvor lett det er å ta bilde av en hund på tur, gjett hvor lett det er å ta bilde når du jogger på tredemølla? Lol )

( Verdens minste hund, verdens største personlighet )

-Jeg har en liten Chihuahua. Lille My.

-Også mye kalt; musa, mora, snuska, musejenta, prompestompa, prompemusa

( jada, mye prompe, men seriøst; hadde dere fått en av hennes søte små utblåsninger rett opp i nesa når dere nesten hadde sovnet, hadde dere skjønt det. Hihihihi, jeg ler bare jeg tenker på det.

-Hvordan den søte lille skapningen kan slippe en sånn odør er wiiiierd. Det er sjelden det skjer da, men at det er mulig, er helt mystisk hihihi 🙂

-Sporet litt av der men kjært barn har i alle fall mange navn 🙂

( Hun ser rimelig uskyldig ut der hun ligger, ikke sant?…Jommen sa jeg smør…)

-Jeg vil presisere at hun ikke er noen veske hund

(-not that there is anything wrong with that- *Seinfeld-quote* )

-Hun har ingen klær bortsett fra dekkenet sitt, og hun er med på hver eneste fjelltur, som hun klarer uten problemer.

 ( Lille My Monsen )

-Denne hunderasen er fantastisk.

-På vinteren rusler vi bare rundt i nabolaget og på sommeren er det lange turer på opptil åtte timers gange. Ingen problem for henne.

-Jeg øker selvsagt turene over tid så hun får trent seg opp, men alikevel.

-At denne lille hunden kan klare det er sinnsykt. Hun har imponert meg mang en gang.

-Ser nok heller merkelig ut der vi kommer med full oppakning. Ryggsekker og telt,

og bittelille My som fører an på stien.

-De fleste må bare stoppe litt, flire litt, prate litt, si ha-det litt,

også snu-og-se-seg-tilbake litt når de går 😉

-En kar spurte om ikke vi skulle få laget kløv til henne. Hihihi. Det hadde vært drittstilig.

-Kunne vi hatt en fyrstikkeske eller noe oppi der. Det tenker jeg hadde vært noe 🙂

( Trollheimen i sommer )

( I senga i vinter. Denne bamsen er liiiten. Det skal jeg love deg 😉

( Fin baby erstatning dette vettu 😉

-Jeg ELSKER min X-Box 360,

og begynte nesten å gråta da X-Box One ikke kom ut i Norge i høst.

-Jeg spiller mest adventure og rollespill som Skyrim (-my nr1 game ever-)

og type Farcry, Tom Raider, The last of us, Heavy Rain osv, osv.

-Jeg kan også sitte å kose meg på macén min med spill som The sims medival eller Delicious Emily seriene.

-Spill er for meg mental avslapping. Helt nydelig måte å koble av på spør du meg 🙂

( Skyrim – Ingen over, Ingen ved siden av )


 ( Herrgud, nå må den snart komme. -Jada, jeg vet jeg er litt geek, men hva gir du meg? Jobbet tross alt en del år som animatør i ett spill firma. Er ødelagt, jeg vet det. Hihi 😉

-Jeg snublet over Hayday her for ett års tid siden og for guds skyld vær advart:

Styyyyr unna.

-Herregud. Jeg klarte å lure søstra mi inn galskapen også.

-Vi ble begge helt hekta. Satt å overførte is til hverandre i fullt alvor.

-Høres gøy ut men dette var seriøse saker.

-Jeg kunne knapt gå på do uten at de forbaska sauene satt å skalv så det røska i hjerterota,

og så på meg med tårevåte utsulta stirrende øyne når jeg kom tilbake.

-For en dyreelsker som meg var det en påkjenning.

-Som du hører kom vi oss ut av det med nesten hele sjela i behold. Lol 🙂

-Vel, jeg fikk atter en gang verifisert at jeg bør styyyyre unna online spill. Jeg er ALT for stort konkurranse menneske til det.

-Er du ærgjerrig, bør du styre langt unna sånne spill. Ikke bra, ikke bra hihi 😉

-Men en ting skal jeg love deg.

-Når jeg kommer på gamlehjem, og ikke har annet å gjøre enn å slå ihjel tid:

-DA skal jeg bli kongen av onlineverden! 😀

-What-ever spill som er «the game» da, skal jeg eie! Lol.

-King of the hill baby!

-Blir ikke mye tvinning av tommeltotter, og stirring i veggen på denne jenta nei! Hihihi 🙂

Blir noen fanTAStiske gamlehjem fremover!:D

-Og ja, jeg bruker hihi MYE.

-Det er bare sånn jeg er. Jeg ler lett 🙂

-Jeg har ikke barn og tro det eller ei, men blir mer og mer glad for det for hver dag som går.

-Jeg ha aldri vært noe spesiellt opptatt av barn. Passet ikke barn når jeg var liten, satt ikke barnevakt, aldri drømt om hus, mann, barn, stasjonsvogn og golden retriver.

-Jeg har ikke vært anti-barn heller. Det var ett par år i midten av tyveårene hvor jeg kunne tenke meg barn, men det var forbipasserende. Det har bare ikke blitt sånn.

-Det var en periode hvor jeg trodde jeg kunne tenke meg å ta til meg ett fosterbarn, men har gått bort fra det også nå.

-Nå er jeg der at hadde jeg blitt singel, så tror jeg jeg hadde trekt litt på det om jeg hadde truffet en med små barn.

-Jeg vet ikke, men jeg trives så utrolig godt meg livet mitt. Jeg kan gjøre akkurat som jeg vil.

-Noen vil sikkert kalle meg egoistisk.

-Jeg vil si jeg er bare meg 😉

Legg igjen en kommentar

