7 min workout. Tilsvarer 1 times trening! :D

-Jeg satt å ventet på å komme inn hos legen.

-De som kjenner til Stadion Legesenter i Skien, vet at da blir man sittende en stund…

-Jeg satt å kikket igjennom de mest populære appene, og får plutselig øye på 7 min workout appen.

7

-På grunn av noen helseproblemer må jeg ta en pause med joggingen, og siden jeg er lat av natur så jo dette fasinerende ut.

-Disse menneskene påstod at dette treningsprogrammet som tok 7 minutter,

ville tilsvare en times trening! 😀

-Dette måtte jo være noe for meg, men jeg var mildt sagt skeptisk.

-7 minutter?

-Det måtte være for godt til å være sant. Men det går jo an å prøve tenkte jeg.

________

-Da jeg kom hjem tok jeg med telefonen og ruslet ut i treningsrommet og satte i gang.

Her er øvelsene:

12_exercise_7-minute_workout

-Appen sier ifra hvilken øvelse som kommer next,

når du skal starte og når du skal stoppe hver øvelse.

-Alt du trenger av utstyr er:

krakk

er en krakk, stol eller benk,

Great Wall of China

og en vegg du kan lene deg inntil.

-Jeg gjennomførte programmet.

-Treningsrunden var intens, men fort gjort da den jo bare tok 7 minutter 🙂

-Og det er jo rart med det. Når man har trent i bare syv minutter, er jo ikke samvittigheten den samme som om man har jogget i en time.

-Men-men tenkte jeg. Det er jo bedre enn ingenting, og dette er jo en test.

-Så våknet jeg dagen derpå….

-Å herrejesus så STØL jeg var!

-At de 7 minuttene kunne ha en SÅNN effekt hade jeg ALDRI trodd! 😀

-Jeg ble mildt sagt positivt overrasket.

-Jeg kan på det sterkeste anbefale dette programmet.

-Jeg fant denne videoen på youtube.

-Her viser en trener deg øvelsene, så kjenner du ikke øvelsene fra før anbefaler jeg deg å se denne videoen så du lærer dem før du kjører appen.

-SÅ:

-Har du 7 minutter tilgjengelig

-Lyst til å komme i gang med treningen

-Ønsker å ha GOD samvittighet etter å ha trent i bare 7 minutter.

-Da er det bare å dra frem kjøkkenkrakken

-Ta ned bildene.

-Og trykke PLAY! ;D

Legg igjen en kommentar

