Vannblemmer? Honning = Vekk i morgen! :D ( Blisters-be-gone! :D in english )

-Visste du at honning er et supert middelet for vannblemmer?

red gnome piggy bank

-Jeg er en snublepetter, og i høst klarte jeg å ta godt rundt rettetangen når den var varm.

burned-hand

-Resultatet var en kraftig blemme på den ene fingertuppen.

-Jeg hadde ikke bil den dagen, og huset var tomt for alt av brann-salver.

-Jeg gikk på Youtube for å se om jeg kunne bruke noe jeg hadde hjemme.

home remedies logo1

-Det var mange tips der. Bla ha fingeren i vann med en gang, dele en potet, smøre saften av den på brannsåret, aloevera, og honning.

 maxresdefault               in  dex            ALOE-VERA-Gel~1     mat onng 1

-Jeg hadde selvsagt fingeren i vann med en gang. Deretter smurte jeg safen fra en potet for så å ha på aloe vera krem. Før jeg la meg sauset jeg fingeren inn med honning. Jeg dro en liten plastpose over fingeren og teipet den tett så honningen ikke skulle renne ut.

670px-Treat-a-Burn-Using-Honey-Step-3

-Dagen etterpå tok jeg av posen og trodde ikke mine egene øyne.

Blemmen var borte.

grossFINGER

-Det var INGEN spor etter vannblemmen. Fingeren var helt fin! 😀

-Dette måtte testes.

-Neste gang jeg fikk en vannblemme etter en joggetur,

sauset jeg på masse honning på tåen, dro på en pose som jeg teipet fast, og hadde det på over natten.

-Jeg droppet alt det andre, og brukte bare honning.

photos.demandstudios.com_getty_article_137_195_stk62714cor_XS

-Dagen etterpå var blemmen sporløst borte.

-Dette har jeg nå testet flere ganger med samme resultat 😀

honey1

-Så får du en vannblemme, vet du nå hva du skal:

Winnie-the-Pooh-winnie-the-pooh-17669963-1024-768

-Ring Ole Brumm, og be han komme med krukken sin! Hihi 😀

Legg igjen en kommentar

