Hvordan være slank: Del 1 – Myte nr 1: Jeg har lav forbrenning.

-I de påfølgende innleggene skal jeg fortelle hvordan være slank, og drepe ett par myter i samme slengen.

Myte nr 1:

-Jeg har lav forbrenning.

little_girls1

-Dette er noe jeg var bombesikker på var tilfelle for min egen del. Jeg har venner som kan spise akkurat det de måtte ønske uten å legge på seg ett gran. Jeg for min del kan bare se på en sjokolade så legger jeg på meg fem kilo. Jeg var skråsikker på at jeg var en av de uheldige med sykt lav forbrenning.

-Vel, det var det jeg sa til meg selv…

10) Cartoon Sick

Sannheten er:

-Hvis du har vært hos legen og ingenting er seriøst galt med deg som hormonnivåer eller annet rusk og rask,

er påstanden om lav forbrenning:

index

-FEIL.

-Det ble utført en stor forsknigsstudie i England hvor forskerne studerte hva folk spiste. Tykke og tynne. De ville finne ut hva som var årsaken til at noen er tykke og andre er tynne. Vi har alle denne vennen som kan spise alt de orker og forbli like tynne mens vi eser ut bare ved synet av en kalori. Forskerene brukte vennepar som dette for finne ut hvorfor det er slik.

Thick_and_Thin

-Vennenne i studiet fikk drikke en væske som samlet all data om hva de spiste og drakk til en hver tid. På denne måten var det umulig å jukse, da de ble spionert på innenifra! 😀

1805

-Resultatene var enstemmig:

-Hvis du er tynn spiser du lite, er tykk spiser du mye.

garfield-food-intake

-Så så enkelt er det.

-Løsningen er såre enkel:

-Hvis du vil være slank:

dont_eat_so_damn_much_diet_docto_923345

-Spis mindre.

Obesity_Thick_Thin New

-Neste gang skal vi prate om

HVORDAN

vi gjør akkurat det.

-Spise mindre kalorier, UTEN å føle oss utsultet, som jo ofte er tilfellet med de fleste slankekurer.

-Trykk HER for del 2 🙂

cartoon2914

6 thoughts on “Hvordan være slank: Del 1 – Myte nr 1: Jeg har lav forbrenning.

  1. Tilbaketråkk: Hvordan være tynn – Del 2: Hva bør man spise? |

  2. Tilbaketråkk: Hvordan være slank – Del 3 – Myte nr 2: Melkeprodukter gjør oss feite. |

  3. Tilbaketråkk: Hvordan være slank – Del 4 – Porsjon størrelse har noe å si. |

  4. Tilbaketråkk: Hvordan være slank – De 5 – Har matdagbok noe for seg? |

  5. Tilbaketråkk: Hvordan være slank – Del 6 – Myte nr 3: Ett glass vann før maten fyller magen så vi spiser mindre. |

  6. Tilbaketråkk: Hvordan være slank – Del 7 – Oppsummering! :D |

Legg igjen en kommentar

