Pause-stund har gull i munn :)

Pause 🙂

pause_02

-Da har våren kommet, og nytt prosjekt har ankommet.

Pause_Hammock_Postcard

-Det betyr pause i bloggingen for min del.

-Kommer jeg over noe jeg bare mååå ta meg tid til å legge ut kommer jeg selvsagt til ¨gjøre det, men jeg tror ikke tiden kommer til å strekke til.

stock-vector-cartoon-concept-for-quot-time-running-out-quot-878884

-Unntaket er Weekly photo challenge. Den skal jeg prøve å være med på så langt det lar seg gjøre 🙂

tourist-taking-photo

-Da sier jeg på gjensyn. Vi sees til høsten når løvene faller og kulda setter inn.

I-♥-Autumn-Tag

-Ha en strålende sommer så lenge.

-Nyt sommerdagene, og lev som hver dag skulle være den siste 🙂

summer-quick-cash

-Stooor klem fra meg så sees vi om ikke så lenge 🙂

Legg igjen en kommentar

