Byggskum-problemer? -Nanosvamp. Rengjørings-magi! :D

-Nanosvamp. Rengjørings-magi! 😀

 svamp

-På hjemmesidene til Enklere liv hvor de selger denne svampen, står det at de hadde fått bort noen gjenstridige rødvinflekker. Det står at flekker blir borte så lett som bare det. Svampen har nanoteknologi som fjerner all smuss uten rengjøringsmidler. Det er bare å fukte svampen i vann og begynne å skrubbe. Nanosvampen fjerner også skokrem på tregulv, kulepennmerker, fastbrente matrester i gryter m.m står det.

-Jeg kjøpte denne svampen for å ha den i den nye bilen. Jeg tror alltid sånn halveis på sånne ting som dette, det må jeg bare innrømme.

-Når vårsolen kom for noen uker siden og avslørte hvordan mitt engang hvite kjøkken så ut for tiden, dro jeg frem Jiff-flasken, Mr Muscle og Salmiakken og brettet opp armene.

-Her var det bare å sette i gang.

cleaning-solutions-1

-Kjøkkenet så ikke ut. Jeg begynte å skrubbe og kom ganske raskt frem til at ett skap om dagen fremover, var i grunn en helt grei fremdriftsplan…

house-cleaning

-Jeg satt å skrubbet på en svart stripe jeg ikke aner hva er, men som ser ut som en gummi-stripe. Den ville ikke bli borte. Da kom jeg plutselig på disse svampene jeg hadde kjøpt for ett par uker siden. Kanskje de kunne fjerne denne «gummi» stripen?

-Jeg løp ned i bilen og hentet svampen.

-Jeg fuktet den i vann og dro over flekken.

-Jeg trodde øynene mine skulle sprette ut. Flekken ble borte med null skrubbing! :O

surprised cartoon character

-Jeg dro over hele kjøkkenet på bare noen minutter.

prevent_4

-Kjøkkenet så helt nytt ut! Det var helt sinnsykt. Bortsett fra ett av skapene…

-Vi hadde klart å få byggskum klint utover det ene underskapet. Jeg har prøvd alt. Ingenting har fungert. Jeg hadde innfunnet meg med at vi måtte kjøpe ny front til dette skapet.

IMG_3252

-Du gjettet riktig.

-Nano-svampen tok byggskummet! :O

IMG_3253

-Det at det fjernet byggskummet er helt sinnsykt i seg selv.

-At det tok meg kanskje 3 minutter å få bort alt skummet klint utover hele skapet,

er mind-blowiing! 😀

-Jeg aner ikke hvordan dette fungerer, men den hvite delen av svampen forsvinner etterhvert som du vasker. Det virker som det suger til seg smussen.

-Jeg har ikke annet å si, enn:

-Løp å kjøp! 😀

-Vi har butikken her i Skien. Den ligger på kjøpesenteret Herkules.

-Har du ikke butikken der du bor, kan du bestille den på nett.

ImageHandler.ashx

-Trykk på bildet for å kjøpe svampen på nett fra Enklere livs hjemmesider 🙂

Legg igjen en kommentar